Succesvolle inzamelingsactie! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Klara Vercammen - WaarBenJij.nu Succesvolle inzamelingsactie! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Klara Vercammen - WaarBenJij.nu

Succesvolle inzamelingsactie!

Door: klaravercammen

Blijf op de hoogte en volg Klara

05 Maart 2012 | Nederland, Amersfoort

Hallo Allemaal,

De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt om zoveel mogelijk materialen bij elkaar te krijgen. Veel kindercircussen hebben we benaderd, maar ook vooral veel vrienden, familie en buren. Alle materialen staan nu al in Bahay Aurora op ons te wachten. In totaal hebben we:
180 jongleerballen, 6 stuiterballen, 23 diabolo's, 20 diabolo stokjes, 23 chinese bordjes, 23 chinese stokjes, 9 kleine ringen, 6 grote ringen, 9 kegels, 18 poi's, 10 jongleerdoekjes, een koord en verder nog heel veel rode clownsneuzen en leuke verkleedkleren!
Dit is natuurlijk een geweldige opbrengst en we willen jullie daar erg voor bedanken! We hebben in totaal 1200 euro opgehaald waarvan we voor 400 euro materialen hebben gekocht, dus nu hebben we nog 800 euro over!
Bahay Aurora gaat elke zomer nog een paar dagen kamperen. Omdat men nog geen sponsor voor dit zomerkamp had hebben wij aangeboden ons geld daarvoor te gebruiken. Dit jaar kunnen we dan ook de kinderen van de kerk meenemen! Ook wordt het geld gebruikt om nieuwe schooluniformen aan te schaffen, wat na de zomer altijd een grote uitgave is.
Woensdag is het voor mij dan ook eindelijk zover dat ik kan vertrekken. Ik ben dus nu vooral druk met inpakken en afscheid nemen!
Mijn volgende blog zal zijn vanaf de Filipijnen! :)

Liefs, Klara

• 06 Maart 2012 - 10:54

Karlijn:

lieve klaar! Dat klinkt goed:) Zo sneu dat je alles op eind alleen moest doen! Maar klinkt alsof helemaal goed is gekomen;) Hele hele goede reis alvast! Denk aan je meis. En heb super veel zin om je te komen helpen daar en eens even heel hard bij te kletsen! Maar eerst voor jou een hele fijne tijd! <3!

• 06 Maart 2012 - 13:31

Ria Van Engen:

Hi Klara,

Wat ontzettend leuk dat jullie zoveel geld hebben ingezameld. Ik zou gewoon doorgaan met inzamelen als je daar bent, want dan hoor je vast nog meer doelen waarvoor het heel goed gebruikt kan worden.
    Nou nog 1 nachtje slapen, hoewel ... dat zal wel 1 nachtje wakker liggen worden met je vader en moeder vrees ik. Nogmaals een heel goeie reis in alle opzichten, groeten ook aan Bert en een geweldig verblijf op de Philipijnen! (En doe je moeder een lol en blijf daar niet aan en of andere leukerd hangen die buiten Holland of België woont!). Nou saluti en liefs, Ria

• 07 Maart 2012 - 23:32

Ohhhh meis je hangt nu nog ergens in de lucht en ik denk zoo hard aan je!
    Ik hoop echt dat je een heeeele fijne tijd hebt. Geniet ervan meis, je hebt het verdiend!

Heel veel kusjes uit het Zuid-Duitsenland :*